woensdag 26 maart 2008

De nieuwe fietstenukes

Ahoi fietsvrienden,

De poll is gesloten, en het is overduidelijk, er moeten nieuwe tenukes komen.
Voenkel, aka Jurgen, heeft al laten weten dat hij zich hier nog wel eens voor wil dubbel plooien, en achter sponsers zoeken. Ik stel voor dat we ter meteen ne deadline op plakken. Tegen 10 April hebt ge ne brief/email klaar? Ik stel voor dat ge daarin wat foto's plakt, verwijst naar deze saait enzo. Misschien moet iedereen toch ook maar ik reactie laten weten of ze ne tenue willen. En dan hebben we een idee over het totale aantal pakjes!

3 opmerkingen:

Wonne zei

Ik wil graag een tenuke

dat brengt het totaal op: 1

Anoniem zei

beste sportievelingen van de bovenste plank.

graag wil ik ook nog es ne nieuwe tenue bestellen want mijne vorige waait praktische van me lijf als ik langst jaagpad optrek tot 55km/u.
allee of ik da nu nog ga kunnen bij terugkomst is iets anders. of is het enkel MTBsectie?? ik hoop het niet.
ik wil graag een korte + lange broek, korte moeuwen en lange mouwen truike als ge die laat maken. maat Large voor mij
En hopelijk blijft den duvel sponsoren. misschien zelfst 2 tenuekes voor mij.eentje voor op de baan en eentje voor veldritten eh.
ge laat maar weten als da mogelijks is. ALs het goedkoper word met groter aantal wil ik ook altijd wel es vragen aan de groepke wielerliefhebbers waar ik op dinsdagen mee rij. die waren altijd stikjaloers op mijne nieuwe tenue.

vele groeten peter @ Singapore

Anoniem zei

Jow beste vrienden,

Nieuwe truikes is zeker een goed idee!! Mijnen andere sponser (canyon.de) gaat daar wel nie mee lachen, maar wie rijdt er nu nie graag rond met door Duvel gesponserde truikes??!!
Het is trouwens ook tijd dat we nog eens een platform weekendje organiseren in de ardense heuvels... Ik stel voor in augustus ofzo??, dan kan de baansectie ook wa kilometers trekken. Ik vraag me af waar alle andere leden trouwens zijn??; Ijzeren Stijn, Zotte Dullers, Tijdrijder Mertens...
Mijn complimenten voor de prachtige site trouwens!!

groeten,

De oost-vlaamse delegatie,

Toon