zondag 11 april 2010

comeback

Waarschijnlijk hebben jullie de geruchten her en der al opgevangen en bij deze bevestig ik ze: ik doe terug mee :-)


Nieuwe vork geïnstalleerd en getest, nu terug conditie kweken (vandaag en gisteren reeds aan gewerkt, viel zwaar tegen) en dan sta ik er terug voor de wekelijkse (toer)tochten.

Tim de Eekhoorn, ziet ge het als technieker van de ploeg niet zitten om een korte demo te geven opt weekend ivm algemeen onderhoud? Ik zou graag naar de toekomst toe zoveel mogelijk zelf aan mijne fiets werken maar weet nog eens niet hoe ik mijn remkabels moet kuisen, vandaar ;-)

1 opmerking:

Swiffer zei

Haha demo ole ole!
Goendi goed man dat ge terug in actie schiet! Tplatform wordt steeds groter en krachtiger, niet te geloven! Wanneer ist welcome back Goendi party met bijhorende tractaties van uwentwege?? Ciaoooo